Ponowne wykorzystanie informacji
8 grudnia 2021 r. weszła w życie ustawa z dnia 11 sierpnia 2021 r. o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dz.U. 2021 poz. 1641).
Ustawa określa zasady otwartości danych, zasady i tryb udostępniania i przekazywania informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystywania. W myśl ustawy informacją sektora publicznego jest każda treść lub jej część, niezależnie od sposobu utrwalenia, w szczególności w postaci papierowej, elektronicznej, dźwiękowej, wizualnej lub audiowizualnej, będącą w posiadaniu podmiotu.
Przez ponowne wykorzystywanie należy rozumieć wykorzystywanie przez osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, informacji sektora publicznego, w jakimkolwiek celu.
Wnioski o ponowne wykorzystanie informacji publicznej prosimy kierować pod adres:
Komenda Miejska Policji w Chorzowie
41-503 Chorzów
ul. Legnicka 1
tel: 47 85 452 66
fax: 47 85 452 44
tel.dyż: 47 85 452 55
komendant@chorzow.ka.policja.gov.pl
Pliki do pobrania
-
Wzor_wniosku_2021
Data publikacji 08.12.2021 11:28(doc 48.5 KB)Wzór wniosku